Geplaatst op 29 oktober 2009 om 10:09

vZine hyves


Vanaf nu kun je jezelf aanmelden voor de vZine hyves. Laat weten wat je van onze dienst vindt of heb je ideeën laat dan een bericht achter!

Geplaatst op 28 oktober 2009 om 10:07

Wil je ook een voicemail van Acda en de Munnik?


Vanaf nu kun je jezelf gratis aanmelden voor een Acda en de Munnik vZine. Je kunt je hiervoor heel eenvoudig via de widget op de vZine Hyves, aanmelden. Bovendien is het mogelijk om deze widget naar je eigen Hyves site te plaatsen, zodat je vrienden hier ook gebruik van kunnen maken.
Het is een gratis dienst waar geen abonnement aan vast zit, je betaalt alleen voor het afluisteren van je voicemail.

Geplaatst op 27 oktober 2009 om 13:30

Een vZine van Martin Morero tijdens de Televizier-Ring uitreiking


Zowel Endemol medewerkers als de acteurs/actrices van Gooische vrouwen kregen op de avond van de Televizier-Ring uitreiking een voicemail bericht van Martin Morero (de man van de in Gooische vrouwen spelende Linda de Mol). Hierin vroeg hij op een grappige manier (met zijn typische plat Amsterdamse accent) om op Gooische vrouwen te stemmen.

Aan het eind van de avond werd de uitslag bekend : Gouden Televizier-Ring voor Gooische vrouwen!

Geplaatst op 22 oktober 2009 om 09:37

Vzine reminder voor de medewerkers van KPN en Getronics


Een reminder voor een chat sessie met de Raad van Bestuur via de voicemail, ingesproken door Ad Scheepbouwer, CEO van KPN. Bijna 15.000 medewerkers van KPN en Getronics hebben dit voicemail bericht in de ochtend ontvangen.

-Maarliefst 89% heeft het bericht beluisterd en
-86% van het bericht werd in zijn totaliteit beluisterd

Geplaatst op 21 oktober 2009 om 10:01

Een vZine met het laatste nieuws!


Ook binnen het bedrijf IT Staffing werden vZines verstuurd.

Een kleine 100 man, voornamelijk managers, ontvingen een voicemailbericht van hun baas. Dit met het laatste nieuws, namelijk de lancering van iets unieks. Naast informatie over de lancering werd via deze vZine ook om reactie van de managers gevraagd.

Maarliefst 100% van alle ontvangers hebben het bericht beluisterd.

Geplaatst op 20 oktober 2009 om 12:39

TMG´ers krijgen een vZine van hun CEO


Ruim 1.500 medewerkers van de Telegraaf Media Groep werden verrast met een voicemailbericht van hun CEO, Ad  Swartjes. Hierin nodigde hij op een persoonlijke manier zijn medewerkers uit voor een bijeenkomst. In deze voicemail benadrukte hij bovendien dat hij het vooral in deze roerige tijden belangrijk vindt zijn medewerkers te betrekken bij de stand van zaken van het bedrijf.

-88% van alle ontvangers hebben het bericht beluisterd
-85% hebben het bericht in zijn totaliteit beluisterd

Geplaatst op 15 oktober 2009 om 12:24

Communiceren in crisistijd loont


 

 

Veel bedrijven snijden dit jaar fors in het communicatiebudget. Jammer, want over het algemeen geldt dat merken die naar alle doelgroepen zichtbaar blijven tijdens een recessie, daar ook sterker uitkomen.
Bijzonder is dat de focus verschuift van externe naar interne communicatie. Dit ligt voor de hand, in tijden van crisis hebben managementteams hun handen vol aan communiceren met interne doelgroepen. Lagere omzetten leiden immers tot ontslagen en ongerustheid bij werknemers.

Zie voor meer informatie dit artikel.


vZine biedt de oplossing voor deze managementteams! Op een eenvoudige, persoonlijke manier kunnen zij met vZine hun werknemers een steuntje in de rug geven. Lees over vZine voor interne communicatie.

 

 

Geplaatst op 14 oktober 2009 om 10:01

Stuur een Acda en de Munnik vZine!


Ook Acda en de Munnik maken gebruik van Vzine. Via de Acda en de Munnik voicesms site kun je vanaf nu je vrienden en familie verrassen met een origineel voicemailbericht, ingesproken door Thomas Acda en Paul de Munnik.

Nadat je je hebt geregistreerd, kun je een voicemailboodschap uitkiezen en naar maximaal 3 bekenden
sturen. De dienst is helemaal GRATIS, behalve natuurlijk de standaard kosten voor het afluisteren van de voicemail.

 

Geplaatst op 08 oktober 2009 om 10:55

Voicemail effectief marketingmiddel


Vzine maakt het mogelijk met een nieuwe techniek voicemailberichten in te zetten als marketingmiddel. Via ingesproken boodschappen kunnen organisaties klanten op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.
Klik  hiervoor het bericht van creatie en communicatiebureau Boom
.

Geplaatst op 01 oktober 2009 om 12:18

vZine lanceert voicemail als marketingtool


Door de gecompliceerde techniek duurde het anderhalf jaar voordat vZine met de eerste grote actie van start kon gaan. Inmiddels zitten de eerste succesvolle campagnes erop.
Klik hier voor het artikel in de MD Weekly.