Geplaatst op 18 februari 2010 om 08:17

Ricoh scoort met vZine


In samenwerking met reclame buro The Others heeft Ricoh een WK actie gelanceerd voor haar business partners waarbij voicemail als medium is ingezet. De bijna 100 business partners kregen eerst een gepersonaliseerde voicemail waarin Johan Cruijff (stem imitator) de actie aankondigde. In een vervolg bericht 5 dagen later werd door Frank en Ronald de Boer verder ingegaan op de voorwaarden van de actie. De berichten werden door de meeste ontvangers tweemaal beluisterd en leverden zeer positieve reacties op naar Ricoh toe.
Geplaatst op 01 februari 2010 om 13:58

Ludieke actie van Lanschot bankiers


In het kader van een nieuw programma bij van Lanschot heeft Lemm en ten Haaf een unieke actie bedacht om de aandacht hierop te vestigen. Alle bankiers kregen op een zondagmiddag een voicemail van een potentiele klant die zijn bedrijf via van Lanschot wilde verkopen.

 

Op maandagmorgen werd hen duidelijk dat dit in het kader stond van een nieuw te lanceren klant-contact programma. De actie was bijzonder succesvol, het bericht werd meedere malen beluisterd door de bankiers die ongetwijfeld dachten dat het een echte klant betrof.

Geplaatst op 01 februari 2010 om 13:53

MWG congres zet vZine in als reminder


Met een leuke voicemail reminder ingesproken door Vincent Bijlo heeft MWG (www.mwg.nl) de leden op de hoogte gebracht van het laatste nieuws over het congres. Het door Vincent Bijlo op karakteristieke wijze ingesproken bericht werd door door ene groot deel van de ontvangers afgeluisterd en zover bekend, als leuk en entertainend beoordeeld.